RSS

Saturday, July 10, 2010

accidently met an accident

seram~

betul2 tak sedar ada kereta kat situ.

huhu..

menggigil-gigil dohh..

mana tak nya.

bro tu dok gertak2.

teruk gak la kereta dia.
nasib la tak rosak enjin.

kalau tak,

parah la aku nak bayar.

huhu..

kereta aku?

sikit je.

walaupun teruk gak accident.

kereta aku dah naik atas kereta orang tu kott~

ok, pintu kereta takley nak bukak.

nak kena hantar p bengkel.

yang orang tu nye kereta,

hantar p bengkel abg mauki je.

nasib dia ada.

kalau tak,

memang pokai la aku nak bayar.

yang repair kereta orang tu pun dah rm400.

kereta aku?

abang mauki kopak sikit je.

tak sampai seminit, siap.

4 comments:

Syed said...

after this..
be more careful dior..
bace doa b4 naek kreta..
C=

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

eyhh ???
keta org tu pown smpt kena snap ??

Siti Nursyafiqah said...

syairazi:
okie.
C=

izzuddin:
mesti lah.
sebab bahan bukti. :P

Syed said...

susa2..
just let me drive..
=P