RSS

Thursday, July 30, 2009

Course

Aku dah dapat inform letter dah. Setelah bersusah payah naik turun Canselori. Tinggi baii~ Nak tercabut kaki panjat tangga. Huhu.. Takpetakpe. Lepas ni tak payah panjat dah. aku panjat tu pown sebab terpaksa. Nak kena p BPA nye pasal. BPA? Bahagian Perkhidmatan Akademik. Nak sattlekan pasal pertukaran course la ni. Orang tu yang buat aku ulang-alik. Bila aku datang pagi, dye suruh datang after lunch. Bila aku datang balik after lunch, dye suruh datang balik esok. Bila aku datang balik esoknya, dye suruh datang balik minggu depan. Bila dye kata dye akan call by lunch, tak call. Aku p la naik cari orang yang berkenaan. Bila aku naik, dye halau turun bawah n suruh aku tunggu je dye call. Tapi, tak call2 sampai sekarang. Menyirap. Lastlast, aku p la sana balik nak jumpa orang tu. Tapi, orang tu tak keluar. Entah npe. So, aku kena deal dengan orang yang jaga kaunter. Leceh. Cerewet. At last, dapat gak inform letter yang aku punya la tunggu...

Kena gak tukar sem depan. Tak dapat la sem ni. Coz orang yang handle tu buat kerja sambil lewa. Prof call aku. Dye kata, "patutnya aku dari minggu pertama lagi dah masuk kelas Sains Marin. Tapi entah npe jadi camni. Maybe orang BPA tu yang tak buat kerja. Dye amek borang kamu, then simpan je." Emmm.. Agak sedih coz kena extend satu sem. Lambat la grad camni. Tapi, takpe la. At least dapat tukar. So, start next sem, aku akan join Marine Science students. Just.. yang untuk sem satu, aku akan amek later. Dengan Jr..


Yang extend tu.. just kena amek subjek Sains Bumi dan Planet, Oceanografi Fizikal n Oceanografi Biologi. Tu je kowt. Yang subjek lain, aku amek sem ni. Kalau boleh selitselit, aku selitselit la. so, tak payah la extend. Tapi, heavy la sem tu. Emmm.. Nantinanti lah aku pk cane.

C=

4 comments:

Syed said...

panjat twin tower tu eksesais..
kau jgk yg slim~
hehe..

org yg x wat keje..
tu jebon name nye..

sem dpn baru dpt marine..
aq sem 1 da dpt marine!!
haha!!
wek!!
=P

heavy2 kau boleh bwk pnye..
grad awl ckit~
taget UMS..
70% student dapat 2.5 n above..
kau boleh nye r..
hehe..

btw..
sem 2..
code subject SL10403..
mcm same jerk..
haha!!



C=

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

xyah tamak nk amek byk2 1 sem
ku amek 5 jew...

alhamdullilah...xsia2 bwt solat hajat

usaha tgga kjayaan rigth?

harap org tu mati cpt,siot jew bwt cmtu

Dayang Athirah Binti Nor'Azlan said...

DILULUSKAN ! CONGRATS , kakak ! :DD

Siti Nursyafiqah said...

thanks korang!
C=