RSS

Friday, April 23, 2010

memilih?

memilih makanan..

kemestian beb~
macam salah je ayat

ye, aku mengaku lidah aku sangat2 memilih nak makan2 ni..

sampai ada yang kata aku ni memilih sangat.

so what?

lidah aku, perut aku.

ada aku kacau kau??

but then,

bila dengar betul2 pe yang dye kata..

i'm not that bad..

syafiqah kata, makan kat tempat tu sedap. kalau dia kata sedap, betul2 sedap la tu. coz dia tu betul2 memilih makanan.

see?

that is a good thing, right?

sebab aku memilih la orang laen dapat taw tempat tu betul2 sedap or tak.

aku tak macam orang laen..

yang tak sedap pown kata sedap.

diorang punya kata tempat tu sedap.

aku makan, hampeh.

yes, aku memilih.

for my own good.

lidah aku, perut aku.

8 comments:

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

for your perut buncit good ;p
mmg mmilih ~
tu klw mkn sowh u pilih jew

umairah said...

ok..t lau nk kuar aku srh ko set tmpt ek pqa..

Anonymous said...

bdn kecik....nafsu mkn mcm naga....go smgt naga!

Siti Nursyafiqah said...

izzuddin..
hehe..
mana ada buncit owh.
bapak borek, anak rintik..
C=

umai..
haha!
orait~

ismail..
haha!
kenapa?
dengki?
biar la nak makan macam naga..
baru best.
ngee~

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

hehe C=
abah tough , anak buncit
baru la btul ~

Siti Nursyafiqah said...

mana ada!
tak pernah ada peribahasa macam tu

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

hehe ~
dlm new publishing ada lah

Siti Nursyafiqah said...

takde dalam kamus hidup aku pown~
wek!