RSS

Friday, August 21, 2009

3 sahabat

xley nak kata spe yang salah. aku sendiri xtaw nak jawab kalau ad yang tanya. syed, jgn salahkan diri kau sbb post pasal tu kat facebook. bukan kau yang mula dulu.. kau ingat x spe yang bg nama tu kat kte? lalat.. dye yang buat gossip dulu. xpasal jew. kenal aku pown x dye tu, dah bagi nama kat aku macam2. duyung la, makwe la.. bila aku tgh ym dgn dye, tetibe kau on, dye akan cakap kat aku, ‘weyh, pakwe kau on’.. n kat kau lak, dye akan cakap, ‘makwe kau on’.. start dari tu la kau dok pggl aku makwe. masing2 senget. so, sambung2. sampai sekarang, tak sampai sebulan, macam2 nama dah aku dapat. daripada situ, aku dapat idea untuk buat blog.. i wonder.. bila dah post blog, lagi rancak nama2 tu kau sebut. sampai la kau post kat facebook tu n ad yang comment.

bila truz ad yang comment, kau beriya gtaw aku, tp xnak cite. suruh aku baca sndri. aku pown dengan bendulnya baca r.. couple? rupanya.. irsyad ad kata kat kau, ‘why tak confess je, then declare?’.. time tu gak kte buat senget p memaen confess2 (macam maen kawen2 time kecik2 dulu. memang aku xpnh maen dgn kau camtu. tp, andaikan camtu la).. pastu, kuwa r idea nak buat blog. confession..

petang tu aku post, malam tu aku dapat msg.. ‘I like ur blog post’.. aku dah pelik. yang mana? next msg yang dye anta, ‘what do u thnk?? read my blog recently??’ surprise! air mata aku dah berlinang. lepas bpe ketika, aku taw dah pe yang kau maksudkan tu. air mata aku terus mengalir.. xdpt tahan sebak. yes irsyad. our friendship and relationship will be the same although aku makin rapat dengan syed. sejak dua menjak ni, dye rajin msg aku. tapi, kitorang still kawan, takde beza dengan dulu..

pe yang aku buat dah jadi upside down. dah lme tak ngs, tetibe ngs. tak pernah2 aku baring atas bantal. abez basah bantal aku. slalu baca bku ekonomi, tetibe amek buku bio pem. slalu mengiring ke kanan, tetibe mengiring ke kiri pandang blok guys seberang jalan yang riuh rendah dengan bunyi moto la, jerit2 la. ntah bila last dengar lagu, tetibe amek earphone pasang radio. ntah siaran pe je. xtaw, n xpernah terasa nak amek taw. bukak2, DJ kata lepas ni lagu amy mastura, happy. lagu tu mmg takde kne mengena dengan pe yang blaku. tapi, ad sumtin yang aku dapat dari lagu tu. cheer up. so, I’m writing this blog to express my feelings. sorry kalau salah kata. sorry gak buat kalau buat kau salah paham. tak bermaksud nak buat camtu..

7 comments:

Anonymous said...

siti!!!!

chaiyok!!
ganbatte~~~~

............(=^_^=)...........

Syed said...

huhu..
kay lagi..
T_T

3 of us..
aq takkan lupe..

C=

Siti Nursyafiqah said...

tak plan pape pown.
tapi, tgk2,
all black!
npe sume pakai baju itam, aku pown tataw.

Syed said...

ha..
tu la pasal!
aq sampai2 je..
kau tnye..
ade sape2 gtaw pkai bju itam kew?

xde owh..
kbetulan pakai bj itam..
hehe..

C=

Anonymous said...

haha..
sori 2 say la syed..
aku buhsan..
dats y bc blog korang..
hik3..

all da bes 4 da 3 of u=)


...........(=^_^=).........

Siti Nursyafiqah said...

sehati sejiwa?
3 hati 1 jiwa?
hehe

Syed said...

3 hati 1 jiwa?
haha!
=P