RSS

Monday, August 10, 2009

Bergelut, Diperkosa, Dirogol

aku diperkosa! siot gler orang tuh. dushdush! nasib tak tendang tempat sensitif. kalau tak, sure dye tgolek jatuh bawah. tempat berbatu lak tuh. injured kat kepala kang, tak pasal jew. nasib aku still ley pk time tuh. kalau tak, aku tendang dah. kalau takat nak curike, ragut ke.. ok lagi. aku tak kisah sangat. tapi, even nak curi pown, tak payah la over. nasib ad yang leraikan. kalau tak, memang r. nahas.

first match, tarik tali. aku tak masuk. so, jaga kem la. tiap2 kem dapat satu bendera. kena tayang. n yang penting, jaga. kalau orang lain curi, takde points la.. so, take turns jaga kem. time jaga tu, kitorang bdua je kat kem. tak ramai orang around. lepak2 je r. jaga sambil makan kuih. then.. tpandang ad sorg gurl tuh. dok pandang bendera. dye aim baik punya. nasib kem tinggi. dye amek masa sket la nak panjat. kelam kabut aku p kat bendera. yang geng aku sorg lagi tu tkejut, then tolong. by the time minah yang nak curi tu sampai atas, kitorang dah protect abez. dye datang dengan dua guys. sorg mamat tuh kat belakang, sorang lagi sebelah kitorang. minah tu tak dapat nak capai bendera. even dye sedaya upaya capai. then.. mamat tu kata, "tarik je kain diorang tuh!"... pashmina aku kott.. dah terkorban jadi barner. bergelut punya bergelut punya bergelut.. dari berdiri, duduk, n lastly baring. bgolek2. mmg dasyat r. serious rasa macam diperkosa. time bgelut tu, nampak senior lalu. cepat2 jerit minx tlg. nsb abg tu datang. dye jauhkan mamat tu dari kitorg. mamat sorg lg yg blkg tu just sokong diorg jew. xkaco. kitorg still bgelut dengan dasyatnya. bgolek kat tanah yang berbatu. lama gler baii~ semua orang kat bawah perhati. mentang2 kitorang nye tmpt atas bukit sket. diorang ingat wrestling pew? ingat kitorg sje golek2? lme lepas tu, urusetia datang leraikan. "dah2. stpo! ni bukan untuk bgado, tumbuk2, mati2. stop!".. minah tu dengan muka tak puas hati je p. dengan muka macam takde pape jadi.

sayu gler kitorang. mata berair gler2. tggu masa nak menitik jew. kitorg gelak utk cheer up blek. dah la bsusah payah nak buat barner. gne pashmina kesayangan aku lak tuh. ingat bw coz nak lilit badan. baju putih xd, pashmina putih pown jadi la.. bila team datang balik kat kem, sume tanya npe.. macam mana kitorg nak explain?! huhu.. ad yang geram cz dye ad share buat barner. ad yang bengang cz diorang nak curi bendera. tapi, aku? aku pny pashmina, aku buat barner, aku yang bgelut.. pashmina dah tcarikcarik. kotor tu xpyh kata r. geng aku sorg tuh pown sdey tgk pashmina tuh.

pashmina yg menjadi korban
sakit badan tak hilang sampai arini. still terasa kat tgn, peha, belakang.

6 comments:

Syed said...

best2!!
laen kali bwat kubu bnyak2..
dalam kubu letak machinegun..
sape dekat..
TEMBAK!!

kene ade bnyk watch tower..

bwat perimiter..
about 20m radius..
covered with kawat dawai..

Sentry person..
24hr kene jaga..
buat shift..
sentry person koman2 kene equipt ngan..
M16 or M4 or MP5..
at least ad 1 hand gun..
Glock ke.. HK ke.. Bretta ke..
Muke sume kene camouflage..
same ngan baju..

baru orang xkan curik bendera kau..
plus pashmina kau selamat..

[Ilmu dari RMC]
hahaha!!

Siti Nursyafiqah said...

hehe..
tapi kan,
geng dah tolong cuci pashmina aku.
dah putih bseri balik..

C=

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

yang rofgol ko guy tu kew?

Siti Nursyafiqah said...

ibarat jew~
gurl.

Anonymous said...

hahaha..
adakah mnceritakn ttg kta???
don wori..
pashmina dh putih bseri..
slmt dlm loker aku..

nnti aku bg eh!!
hehe..


..........(=^_^=)........

Siti Nursyafiqah said...

nak cite pasal spe lagi..
hehe..
okie dockie!
C=