RSS

Thursday, August 20, 2009

Confession

confession ni bukan macam yang kau bayangkan.. tapi.. dah terjadi. tanpa diduga.. benda ni terjadi. perlu kew?? aku sendiri tak pasti.

Kau : hehe..aku tataw nk cnfess pew. Haha!

Aku : hehe..

Kau : nk cnfess ni kew? ‘Aku cinta padamu..’ eww.. demam aku

Aku : hehe.. perlu kew?

Kau : I love u.. ngee~ haha!

Aku : haha! Jap2.. nak kta pew eyh? I love u more? Haha!

Kau : bleh tmbh g ayat 2.. I love u more than just a word

Aku : owh. Cmtu eyh? Action speaks louder than words. So, xpyh dok merapu.


is this real or what?

18 comments:

Anonymous said...

uitt...
haha..
aku dh bca..
i wonder why???
hehe
-k.a.y-

Siti Nursyafiqah said...

laju gler c kay ni baca.
hey..

Dayang Athirah Binti Nor'Azlan said...

Syed ?

Syed said...

hye kay ku syg!
haha!!
siti jelez!~~
hehe


adeh..
ni kes dah merapu tahap gaban r nih..
tu yg tekeluar msg canih..
huhu..


p/s
"aq ta besalaa~"

Siti Nursyafiqah said...

mana ley sayang kat kay!
takley2!
kenal pown tak.
ceit~

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

mcm yg ku kene aritu jew...
tp xdew la pnjg mcm tu msg nye

Siti Nursyafiqah said...

macam yang kau kena?
yang mana 1?

Anonymous said...

hahahahha..
halu siti!!!
jeles kerr???hak3..

oit syed ku syg!!!
jga2..nnti klu siti ngamuk mmpos kitorang kt sni..
wakaka~

k.a.y

Syed said...

shhh..
perhubungan underground nieh~
haha!


kay!
jgn biseng2..
hehe..

Siti Nursyafiqah said...

oo0o0o..
skaldal eyh?!

Syed said...

adeh..
kan da kantoi..
huhu..

siti..
i can xplain what is act happend~
it's not as what u xpected..
(cewah.. ayt mcm lam muvi plak)

Anonymous said...

hahhaha..
poyo ar syed ni..
ops..puyu not poyo..

siti don wori..
aku x nk da skndal ngn mmat senget ni..
g ar truskn ksengetan korang..

restu ku sntiasa brsma..

wakaka~~

.........(=^_^=).........

Syed said...

ala kay..
dok kate orang len senget..
dush2!

sape2 yg lyn blog siti ni..
dgn automatik jd bdk senget!!
so that.. kau pn telibat jgk~~

Siti Nursyafiqah said...

haha!
blog aku lak jadi mangsa~

Anonymous said...

oooo....
ya eh???
so ang ngaku senget ar ni??
hhhahhahhaha..
bley pnggil syed snget ar ni??
wow!!!ni yg bes ni..
hik3..
siti!!bkti dpn mta ni..
he3..

aku x snget..
aku brdaulat sket..
wakaka~~

..........(=^_^=)........

Siti Nursyafiqah said...

haha!
aku tak kata pape.
dye kata sendiri..
eh?
berdaulat sket je kew?

Anonymous said...

yup!!

berdaulat..

my daulat is low profile ar,,
so dunno wether sket or byk..
besala..
cm tuan pnya bdn la..
low profile ja..
ya x siti??
jwb lekloq..
t mjuk g..
kua3..


......(=^_^=).......

Syed said...

bnyk la bedaulat..
berulat boleh r..