RSS

Monday, September 7, 2009

Virus detected

geram gler baii~

mana tak nye

bayangkan r

group assignment

tapi..

aku je yang buat

melampau

essay

daripada 8 perenggan

5 perenggan aku buat

tinggal 3 perenggan je lagi

suruh r yang 2 orang lagi sambung

then taip n print

so that ley anta draf

tengok2...

diorang taip je

menyirap beb!!

pendrive ad 2 kat aku



diorang nye r

muka aku dah kejam

orang sebelah r perasan

dush2!

jangan r pandang!

hasrat di hati

nak masukkan virus dalam pendrive tu

biar padan ngn muka tu

spe suruh tak buat kje

nasib r orang sebelah halang

kalau tak~

memang selamat dah pendrive tuh

11 comments:

Syed said...

haha!
1stly..
im the 1st to cmmnt..

buang jew diorang dr geng!
haha!
xpun kau lari~
hehe..

kau bkn kejam kew?
msukkan jew lar..
hehe..

C=

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

xpose kew?

Siti Nursyafiqah said...

syairazi:
aritu buang dah sorang..
hehe

addin:
npe dengan puasa?
ad kne mengena kew?
bukan aku telan pown pendrive tu

Syed said...

buang lg sorang!!
haha!

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

bwt bnde jht..kurg pahala pose

Siti Nursyafiqah said...

syairazi:
baek aku buat individu dari awal camtu

addin:
hehe..
dush2!
[ni kira jahat gak ke]

Syed said...

skali skali tak pew..

Siti Nursyafiqah said...

hehe..
slalu takley r eyh?
;p

Syed said...

slalu t nmpak sgt kau kejam..
kate Ustazah Syafiqah..
mane ley kejam2 sgt~
haha!

Siti Nursyafiqah said...

ala..
dush2!

Syed said...

haha!
tol an ustzh?
hehe.