RSS

Saturday, September 26, 2009

we're lost

[sry r spe yang tak masuk gambar tu]

Lost World of Tambun

takde r besar mana tempat tuh.

tapi we all have fun.


gempak gler.

yang guys macam biasa..

mke memang tak malu.

ad yang just pakai suwa pendek yang agak jarang.

pergh.

senset. yang gurlz.. tetap enjoy. buat2 macam guys takde..
water slides ad 1 tempat je.

takde la gempak sangat kowt.

tapi..

menjerit itu satu keperluan!
yang sampai tertonggeng pown ada..
yang maen tarik2 suwa pown ad..

SENSORED!
yang tak mandi, dok bergambar sakan..
buaian? kapal? redah je~

walaupun ad yang tako0o0t..


naek2 je,
truz tutup mata sampai abez.

ntah tdo je pe je.


then..


tukar baju n balik!


before that, snap2! [abang sam!!!]


15 comments:

Syed said...

hehe..
siti cantek berbaju biruu~~

=P

aNis sHazLiN said...

lost world of tambun...
lme kot x jjak kaki sne....heeee~
yg pnting...pas mndi bsah2..
pegi naik buaian tu keringkan bju...hahaha....

ahax!

Nik Lisa said...

i miss dis moment.

beb, lets do it again.
rindu!

Siti Nursyafiqah said...

syairazi~
baju adik2 ku..
ti yang pakai baju biru kat luwa.
nak cover bagi tak nampak sangat besar.

lyn~
haha!
aku cameragurl je time tuh.

lisa~
jom!
tapi aku nak abang sam ada sama..
miss him

aNis sHazLiN said...

lol yeke...
ko mmg...suke sgt snap pic plik2...yg senset tu pon ko la yg snap eh....huhuhuhu

ps: spe abg sam tu? nk knlan boley....? ops!

Siti Nursyafiqah said...

haha!
tu memang kje aku r tuh.

abang sam tu abang aku.
npe?

aNis sHazLiN said...

hehe....
nothng dear...juz curious...

(de pepatah english ckp..curiosity kills the cat...haha)

Siti Nursyafiqah said...

haha!
abang aku~
(bukan aku anak 1st ke?)

Nik Lisa said...

pka. abg aku jgk! ops. hahah.

kite adek beradek ka? hehe.
okey.kang aku booking 'abg kita' awl2.

rindu same die jgk.

*kmbg owh abg sam kalo bace neh. hehe

Syed said...

aq kau x miss ke siti?
xkn abg sam je..
hahaha!!!

=P

Siti Nursyafiqah said...

lisa~
reserve r dye awal2.
kang tunang dye lak reserve.

syed~
ha'ah.
abang sam je.
kau bla jauh2!
syuh2!
haha!

Syed said...

sampai hati kau~
T.T

Siti Nursyafiqah said...

sampai la jugakk~

lisa! said...

abg sam disayangi dan dirindui.hahaha.
nseb la kn bg yg x tu kan (;P)

btol ke die tunang?
tension la aku. wahkakaka

Siti Nursyafiqah said...

last day aritu kan dye rushing p kulim
(kalau tak silap r kat kulim)