RSS

Sunday, September 13, 2009

tido senyum aku. wee~

ad orang nyanyi untuk aku!!

wee~

mula2, dye xnak nyanyi.

alasan : sakit tekak

takley la paksa kan..

biar je la dye..

tak lme lps tu,

dye mula petik gitar

n nyanyi!
[wpun slow, aku still dengar la]

Tapi bila dye sedar dye nyanyi..

Dye stop n tny aku dengar tak.

Aku buat2 xtaw dah la kan..
[tkt dye segan je]

Tapi lepas tu..

Macam2 lagu dye nyanyi.

Starts with wonderful tonight.

Dok ulang part fav dye je..

"I feel wonderful because I see the love light in your eyes.
And the wonder of it all
Is that you just don't realize
How much I love you"

Pastu.. nasyid lak.

Xtaw tajuk, tp lbh krg cmni r lirik dye

"Wanita hiasan dunia
Seindah hiasan adalah wanita solehah
Yang akan membahagiakan syurga dalam rumahtangga.."
[xtaw la dye peril ke apa]

After that..

You Are the Music in Me

Then..
[tak ingat. Banyak sangat]

Bila aku bkk lagu2 dalam fon,

Time 1 lagu ni

Dye tanya, lagu pe 2?

Lagu More Than Words..

Dye kata dye taw maen gitar,

Tapi xtaw nyanyi lagu tu.

N macam pernah dengar je word tu.

Confession!


Last2,

Jadi our song.
[our song??]

Thanks nyanyi..
C=

13 comments:

Syed said...

our songs??
Opss..
haha!!
wek!
dush2!!

C=

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

(T.T)

Syed said...

ala...
bukan aq sorang je nyanyi..

=P

I. Irsyad TM Nazri. said...

-.-" haih.... sedey tol r... hahahaha

Siti Nursyafiqah said...

syed:
haha!
tapi malam tuh banyak rahsia terbongkar..

irsyad:
haha!
kau sdey2 npe?
nak lagu gak ke?
C=

Anonymous said...

weh geng!!!

secret apa lg ni??

eden pntang dgr or nmpk da secret..

curious ja nk tau..

huhu..

sharing is caring maa...

hik3..

cta la lil' bro n lil' sis..=)


.............(=^_^=)............

Siti Nursyafiqah said...

ye kak.
nak taw pe?
mana ada secret?
bukan dah gtaw terang2 ke?
malam tu dye nyanyi kat aku..
tu je

Syed said...

kay:
mna ad secret2 lg..
hehe..
kan siti kaaan??
=P

siti:
ye makwe~
bnyk tebongkar in 3hr period~
hehe

Siti Nursyafiqah said...

haha!
senyap2 sudahh~
patut la korang agak pelik bila aku kata nak masuk ni la, tu la.
rupanya korang xtaw.
ok2.
C=

Anonymous said...

wehh!!!

tpu!!!

siti n syed..

bete ckp kt kakak yg amat baik ni secret apa..

amat curious...

msti da sumtink ni..

bkn leh sgt ngat pala mpa 2..

ada ja sumtink nnti..huu~~


..........(=^_^=).........

Siti Nursyafiqah said...

haha!
takde pe la kak kay~
dont worry.
C=

Syed said...

tah kay..
ne ad pew..
siti hnylah org biasa..
n kanak2 rebina..
bermain sep2 kt meja makan..
bersama kwn2..
hehe,,

Siti Nursyafiqah said...

mana ada maen sep2 kat meja makan.
aku maen sep2 ngan abah dalam air la.
time buat safety stop