RSS

Sunday, October 4, 2009

jam masuk ICU


3rd October 09

jam masuk ICU

ntah pe prob.

mula ingat takde btry.

srh r pcik tu tukar btry.

pcik tu tukar la~

pastu~


dye kopak semua!!

pe lak prob jam tu?!

sayu je tgk jam kne macam kejutan letrik.
[dye cek tenaga act]

pastu kata tenaga jam lemah
[tenaga batin? ley bg tongkat ali or kacip fatimah]

lepas tu lak

dye p gne lighter

untuk pe ntah.

yang pasti..

muka dah laen.

sayu kott..

mana tak nye.

abah bagi owh jam tu..

lama gak masuk ICU.

pcik tu siap tanya.

"ori ke? bpe ringgit bli?"

ye pcik. ori~ RM300++

ad ke ptt dye kata jam tu masuk air.

kalau masuk air sure nampak wap2 kat depan tu.

lagi pown..

pernah kott bw p dive.

selamat je~

huhu~
nasib selamat

20 comments:

Syed said...

naseb tak arwah~
haha!

Siti Nursyafiqah said...

kejam kott~

Syed said...

haha!!
kalo x ori..
dah arwah da aq rase..
hehe..

Siti Nursyafiqah said...

taw takpe..

Anonymous said...

siti!!!
jam kmi x dpt dselamatkan ar..
mls nk g tkar tali..
huhuhuhu...
sadis ja rsa..
cm rngan ja kt tgn skrg ni..=(


..............(=^_^=)...........

Siti Nursyafiqah said...

adeh.
p je r tukar tali tu.
bpe ringgit la sangat~

aNis sHazLiN said...

uit geng..nnti g shoping jam jom...
my jam yg wrne putih tu pon tali prob..huhuhu..

Siti Nursyafiqah said...

adeh.
kau pown sme ke?
yang jam yang kau pakai tu ok je aku tengok.
ok2.
no prob.
nak bli kat kedai mana?
jenama pe?
design yang mana?
harga berapa?
berapa banyak?

aNis sHazLiN said...

bkan jam yg aku pkai skang ar sis...
jam 1 agy...huhuhu...
mne2 ar...
lam 50 utas srg ckup ar tu...huhuhuhu

Siti Nursyafiqah said...

0o0o0..
ok2.
huh?
50 utas?
mami jarum pown kalah.
haha!

Khalisah Hanim said...

nk jam gak!!!
huu~~

j0m bli..
skrg gak!!


ganbatte~~

Siti Nursyafiqah said...

sekarang?
ley aja.
tapi...
baby2 ni?
nak tinggal mana?
ad ke babysitter?

aNis sHazLiN said...

haaa...mmg ceq nak smua mami2 jarum klah!
haha!

babysitter? tnggal kt kaunter je ar...
ring a bell anyone? haha..

Siti Nursyafiqah said...

betul3!
just go to the counter.
mintak kunci.
then,
kurung je baby2 yang nyusahkan (kadang2)

aNis sHazLiN said...

kdg2 ar....i love my baby...i love my fmily...i love my pkwe..ops! haha..

Syed said...

smpai 50 jam tu bukan mami jarum..
tu mami jam pun bukan!!
HANTU jam name nye..
dush2!

campak je baby2 tu kat playground..
pandai2 la dye idop lam tuuu~~

Siti Nursyafiqah said...

u love ur pakcik.
paham2.
hehe..


ala..
kang dye mandi ujan.
dye demam,
susah cari ubat.
mati truz kang

Khalisah Hanim said...

ye!!
j0m bli skrg!!

xpyh nk buang or cmpak baby2 2..
bak ja kt kmi..
kmi jd babysitter tpi ongk0s mau ada ar..hee~~

Siti Nursyafiqah said...

baek p kaunter library,
mintak kunci locker.
malam2 nanti baru amek balik.
hehe

Syed said...

siti:
hee~
kejam kau..
malang sapa jd laki kau t..


kay:
haa..
ni baru r ada ciri2 keibuan..
ley wat bini..
Opss.
haha!