RSS

Sunday, October 11, 2009

nightmare! or.. was it supposed to be a dream?

nak story sket r kan..

taknak baca pown takpe.

maklum la.

mimpi kan..

merapu je lbey.

tapi, nak story gak.

sesape terasa nak baca, baca la.

taknak sudahh..


let's the story begin!

starts from the airport.

sure baru sampai dari sabah.

dari mana lagi kan?

my family datang amek kat airport.

tapi yang peliknya..

diorang suruh siap2.

kalut.

pe lagi?

p r mandi kat situ.

buat je r kan.

agak rushing time tu.

dah r tataw pape.

lepas mandi kat sana,

p kat kereta.

kia carnival, biru.
[kenapa kia carnival? bukan ketera ni dah hancus ke eksiden aritu? kan tak dapat diselamatkan dah.. tak paham. abaikan]

mak pakat dok suruh duduk depan.

pelik2 je.

pastu nampak lak wedding dress.
[huhu.. siapa punya la pulakk]

adeh.

aku nye ke?

tidakk!!!

nak p toilet!!

bergegas r lari cari toilet.

time mencari2 toilet tu,

sempat lagi r anta message kat kawan2.

semua terkejut.

masing2 tanya dengan siapa.

mana r aku taw!!

aku baru je sampai r weyh!

jangan r banyak tanya!

kalau aku taw,

aku gtaw r korang!

lepas p toilet,

ntah cane je ley ada dalam kereta orang laen.

kelam kabut suruh orang tu patah balik.

tapi kne tinggal tepi jalan je.
[pe salah aku??]

huhu..

berlari balik p kereta.

time tengah berlari..

c Armand lak kol.
[kenapa dia??]

dye tanya bila nak sampai?
npe lambat?
pengantin lelaki tunggu dah.

adoyai~


rugi terjaga.

kalau tak,

sure dah taw dah siapa yang jadi pengantin lelaki yang malang tuh.


i'm not sure.

was it a nightmare

or was is supposed to be a dream?

kenapa aku terjaga?!
nak taw siapa yang malang tu!!
suka hati je owh.
mana ley camtu.
aku tataw pape pown!

9 comments:

Syed said...

for me..
it is a nightmare!
the scariest nightmare ever!!
haha!!

Siti Nursyafiqah said...

haha!
npe lak?

Anonymous said...

kira din tu mlg la kaple ngn kau slame nie

Syed said...

darlingku diamek org laen..
Opss. haha!
nightmare dohh..
haha!!

anonymous:
siapakah anda?

Siti Nursyafiqah said...

anonymous
siapakah anda?

aNis sHazLiN said...

uish3....mmpi hnyalah mainan tdo...
ye ke cmtu???
hahaha...

hey...spe anonymous nie?

Syed said...

mmg mainan tido..
tapi..
"mimpi ley jadi kenyataan"


tapi tapi!!
mimpi ni tamo jd knyataat!!
T_T

Anonymous said...

xtaw jua!!!huhuhu
spe la sbok gne nie

sape yg kjut..boo kew?
huhuhu

Siti Nursyafiqah said...

izzuddin~
write down ur name k next time.

mana ada mainan tdo~
penyemak tdo ad r!
hehe..

weyh.
aku still tataw makhluk mana ni.
anonymous..
please..