RSS

Monday, October 12, 2009

why r u doing this?

my phone number?

C=

hanya mampu tersenyum..
[tak payah tanya seyum ihklas ke tak]



situasi 1

irsyad mintak no fon ngan abah.

abah tak berani nak bagi time tuh.

bila abah datang skola ujung minggu,

abah tanya,

ley bagi tak??

aku jawab la,

takpe. bagi je. C=

so..

sampai sekarang,

dye ad my number.

C=




situasi 2


syed mintak no dari irsyad.

irsyad tanya aku.

so..

dye dapat la.



situasi 3


aku sendiri tataw nak kata pe.

mamat ni tak mintak sesape.

tapi dye dapat my number.

hurm..

kalau nak pown,

mintak r guna cara yang baik.

tak payah r amek kat borang pink tu~
[borang maklumat diri untuk skola sains tech]

aku tataw nak kata pe weyh.

tapi memang menyirap r.

sangat2.

coz bukan takat amek phone number je.

semua kau amek.

please r weyh!

i hope u read this.
this post is for u.
ye, aku menyirap sangat2 dengan cara kau.
sorry to say.
fullstop.

15 comments:

Syed said...

hehe..
berani dye kacau ag r makwe aq..
opss.
haha!!

Siti Nursyafiqah said...

wek!
;p

ntah r weyh.
geng2 kata diorang pown dapat je msg.
tapi entah r

Khalisah Hanim said...

siti..

mmat sengal 2 ada no lin n kmi nt0k wish bday ja..
lpas tu x kco dh..
tpi dia still mnyebok dlm idp mpa kn???
so,cpt2 get rid of him...

skrg nk tgk dia pn xleh ar..tatau napa..hee~

Anonymous said...

tunjuk mane dye
mmg nk mati bdk tu

Syed said...

Siti:
konon dye nk rpt ngan geng r..
baru dpt ngn kau..
huh!
xley bla..
ada dye kcau ag?
xde an??
C=

kay:
mpa belasah ja mamat tu..
jgn kasik dye dekat ngan siti..
haha!!
=P

anonymous:
siapakah anda?

Siti Nursyafiqah said...

are you miss or mr anonymous?
gtaw r owh.
nak komen kne gtaw nme

Syed said...

taw xpa..
nk rhsia2 identiti lak..
huhu..

Anonymous said...

aku xtaw sape tu!!!
huhuhu

cane eyh boo dpt no dye dulu C=
no i.c. pown taw
alamat xingt dh

Siti Nursyafiqah said...

izzuddin~
this time,
it is u rite?
sbb mmg ayat kau.
i know~
so..
mr anonymous.
both atas n bawah.
rite?

Mohd Izzuddin Mohd Noor said...

yep2!!!
C=

Syed said...

aq berhari-hari..
meng-paw numb kau dari prof..
dye cakap..
mintak kat kau sendiri..
tapi..
mcm mana nak mintak kat kau time tu..
hari2 dohh aq pkse dye..
hehe..

C=

Siti Nursyafiqah said...

hehe..
kau kne paham.
dye protect aku.
takley r expect dye senang2 je bagi.


ye izzuddin.
jangan jadi anonymous dah.
aku still mencari anonymous yang tu

Syed said...

ye darling..
tawu~


C=

Siti Nursyafiqah said...

C=

Syed said...

hehe..
wek!